وبلاگ

جدیدترین محصولات شیائومی

جدیدترین محصولات شیائومی-سایت نیکالا

جدیدترین محصولات شیائومی همواره در حال رونمایی می باشد. شرکت شیائومی یک شرکت تازه تاسیس است که در زمینه ساخت انواع محصولات هوشمند و مقرون به صرفه فعالیت می کند. در مدت زمان کوتاه فعالیتش توانسته رقیب سرسختی برای دیگر برندها باشد و به یقیین می توان گفت یک برند جهانی است.

در ادامه به معرفی برخی از جدیدترین محصولات شیائومی می پردازیم.

فروش جدیدترین محصولات شیائومی

فروش جدیدترین محصولات شیائومی-سایت نیکالا

شرکت شیائومی محصولات بسیار با کیفیتی را با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند که هر خریداری می تواند آن را خریداری کند به همین خاطر فروش موفقی در بازار های جهانی دارد. جدیدترین محصولات شیائومی شامل: لوازم خانگی هوشمند، لوازم آشپزخانه، لوازم الکترونیک و گجت های سلامت می باشد که تمامی محصولات در نیکالا موجود است و می توانید خریداری کنید.

جدیدترین محصولات شیائومی چیست؟

برند شیائومی عرضه کننده کلکسیون کاملی از محصولات با کیفیت است که در ادامه بعضی از جدیدترین محصولات شیائومی را نام می بریم:

دستگاه تصفیه هوای شیائومی

دستگاه تصفیه هوای شیائومی-نیکالا

دستگاه تصفیه هوا، هوای خانه یا محیط های دیگر را به خوبی تصفیه می کند و محیط را از هرگونه دود، ذرات گرد و غبار، بوی غذا و بوی حیوانات پاک می کند. تولید صدای کم و مصرف انرژی پایینی دارد به همین دلیل در تمام ساعت شبانه روز می توان از آن استفاده کرد. البته دستگاه تصفیه هوای شیائومی مدل های مختلفی دارد و همواره در لیست جدیدترین محصولات شیائومی این دسته از محصول موجود می باشد.

دستگاه هواپز شیائومی

دستگاه هواپز برای کسانی که به دنبال رژیم غذایی سالمی هستند بسیار مناسب است زیرا سرخ کن بدون روغن است و غذاهای سالم و مفیدی با آن درست می شود، یکی دیگر از کارایی دستگاه های هواپز شیائومی، خشک کردن انواع میوه است و می توان از آن به عنوان ماست ساز یا مایکروویو نیز استفاده کرد.

این دستگاه قابلیت تنظیم با دستگاه تلفن هوشمند را دارد و به وسیله ی آن می توان بر پخت و پز خود نظارت کامل داشته باشید. دستگاه هواپز ضدخش است و شستشوی آسانی دارد.

ماساژور تفنگی شیائومی

ماساژور تفنگی شیائومی

ماساژور تفنگی شیائومی یک دستگاه ماساژ بدن، سبک وزن و قابل حمل است که به آسانی و با صرفه جویی در وقت بدن را به خوبی ماساژ می دهد. افرادی که در روز تمرینات و ورزش های سنگین دارند با ماساژ خود به وسیله این دستگاه می توانند به آسانی رفع خستگی کنند این دستگاه در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و باتری آن به آسانی شارژ می شود.

اگر تمایل به خرید محصولات شیائومی دارید می توانید از سایت نیکالا جدید ترین محصولات شیائومی را سفارش دهید.

قفل هوشمند شیائومی

قفل هوشمند شیائومی-نیکالا

قفل هوشمند شیائومی وسیله ای مناسب برای امنیت خانه است زیرا به سادگی باز و بسته نمی شود و با استفاده از اثرانگشت، رمز عبور، کلید اضطراری، کارت مخصوص و… باز می شود.

گجت های شیائومی

گجت های شیائومی-نیکالا

گجت (Gadget) دستگاه ها و تجهیزات کوچک هوشمندی هستند که فناوری نو در آن ها به کار رفته است و قابلیت انجام کارهای خاص را دارند.

شرکت شیائومی با نوآوری و تولید کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب توانسته به یکی از برترین تولیدکننده های گجت جهان  تبدیل شود.

در پایین به معرفی تعدادی از گجت های شیائومی می پردازیم:

انواع ساعت هوشمند شیائومی

انواع ساعت هوشمند شیائومی-نیکالا

ساعت های هوشمند شیائومی یکی از جذاب ترین ساعت های موجود در بازار با تکنولوژی های روز است که نیاز کاربران را در داشتن ساعت هوشمند به طور کامل برطرف می کند. ظاهری زیبا و شیک و بدنه فلزی و وزن مناسب و سبک از ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی است.

هندزفری بلوتوثی شیائومی

هندزفری بلوتوثی شیائومی یکی از جدیدترین محصولات شیائومی است که طراحی شیک و خاصی دارد و دارای کیفیت صدایی دلنشین و مطلوب با قیمت مناسب است. ابعادی استاندارد با وزن سبک دارد به همین دلیل برای تمامی افراد در هر سنی که باشند مناسب است.

دوربین هوشمند شیائومی

اگر به دنبال امنیت خانه خود هستید، یکی دیگر از جدیدترین محصولات شیائومی دوربین مدار بسته هوشمند است که دارای پایه ثابت است و روی هر قسمتی که بخواهید قابلیت نصب دارد. دوربین هوشمند شیائومی تصویر بسیار واضح و شفاف با کیفیت 2k دارد و حتی در نور شب یا نور بسیار کم تصاویر را بسیار دقیق ضبط می کند. قابلیت نصب روی گوشی همراه هوشمند را دارد و می توانید به راحتی فیلم دوربین را روی تلفن همراه خود نصب و مشاهده نمایید.

بهترین محصولات شیائومی

اسکوتر برقی مدل

یکی دیگر از جدیدترین محصولات شیائومی اسکوتر برقی است که محصولی بسیار پر کاربرد و شگفت انگیز است که علاوه بر تفریح و سرگرمی از آن برای جابجایی وسایل در بسیاری از رستوران و کارخانه ها استفاده می کنند.

جنس بدنه آن از آلیاژ فولاد است که بسیار محکم و بادوام است و وزن نسبتا متعادلی دارد و تحمل وزن بالایی نیز دارد.

با یک بار شارژ کامل می تواند مسافت زیادی را طی کند. برخی از ویژگی های آن: حرکت نرم و آسان، طراحی بادوام و ترمزهای قدرتمند و سریع است.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

جاروبرقی رباتیک از بهترین محصولات شیائومی است که به صورت اتوماتیک و با تولید صدای بسیار کم تمام فضای منزل یا هر محیط دیگر را بدون دخالت شما تمیز و استریل می کند. قبل از شروع به جارو کشیدن به وسیله لیزر فضا را نقشه برداری می کند و سپس تمیز کاری را انجام می دهد و در پایان کار هم به پایه شارژ خود برمی گردد.

مسواک برقی شیائومی

مسواک برقی از بهترین محصولات جهانی شیائومی است که با بافت ظریف و نرمی که دارد تمام قسمت های دندان و فاصله های بین آن را کاملا تمیز می کند. قابلیت نصب روی گوشی همراه هوشمند را دارد و به راحتی می توانید مسواک زدن خود را به حالت استاندارد یا ملایم تنظیم نمایید.

کفش هوشمند شیائومی

یکی دیگر از جدیدترین محصولات شیائومی کفش هوشمند است که ویژگی های شگفت انگیزی دارد، دارای کیفیت مطلوب با قیمت مناسب است و کفشی ضد باکتری است.

در ساخت این کفش تراشه ای به کار رفته که با نصب آن روی گوشی هوشمند تعداد قدم ها و میزان انرژی مصرف شده را نشان می دهد.

جمع بندی

شرکت شیائومی فعالیت خود را با تولید گوشی های هوشمند آغاز کرد و اکنون یکی از بزرگ ترین تولید کننده های انواع گوشی و لوازم جانبی است. با گذشت زمان فعالیت خود را گسترش داد و با توسعه و نوآوری توانست در کوتاه ترین زمان به یکی از بهترین برندهای جهانی تبدیل شود.

لوازم خانگی هوشمند، لوازم آشپزخانه و گجت های سلامت جدید ترین محصولات شیائومی است که محصولاتی بسیار با کیفیت هستند و در مقایسه با برندهای دیگر قیمت مناسبی دارند. در صورت تمایل به خرید محصولات شیائومی سایت نیکالا به عنوان مرجع کالای دیجیتال در خدمت شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *