وبلاگ

راهنمای خرید اسپیکر

راهنمای خرید اسپیکر-نیکالا

راهنمای خرید اسپیکر را با نیکالا تجربه کنید. تمام افراد جامعه در سنین مختلف علاقه ی زیادی به سفر و تفریحات روزمرگی دارند. به دنبال ابزاری هستند که بتوانند بیشتر لذت ببرند در ساعت های از روز و در مکان های مختلف، مثل محیط کار و فضای طبیعت که ذهنشان احتیاج به آرامش دارد. اگر مخاطب این مقاله هستید پس درست حدس زدین، شما نیاز به راهنمای خرید اسپیکر پیدا کردید. تمام مطالب مورد نیاز که برای خرید اسپیکر ارزان و حرفه ای باید بدانید را دراینجا شرح داده ایم. فروشگاه نیکالا تمام جزیئات یک اسپیکر عالی برای استفاده در مکان های مختلف را برایتان مثل روز روشن کرده است. در ادامه با ما همراه باشید که برای سفر و شادی شما چیدمان زیبایی را به نمایش گذاشتیم.

راهنمای خرید اسپیکر خانگی

شما در ساعت هایی که در منزل مشغول کار یا استراحت و تماشای تلویزیون هستید، روزها و ساعت ها در خانه حضور دارید و نیاز دارید که صدای هر وسیله صوتی در خانه را واضح تر کنید و کیفیت صدا را بالا ببرید. احتیاج به یک اسپیکر خانگی خواهید داشت.

راهنمای خرید اسپیکر خانگی به شما کمک می کند تا به راحتی به اسپیکر مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. برای انتخاب اسپیکر خانگی باید به چند نکته دقت کنید که در ادامه به آن اشاره کردیم.

  • فضای خانه شما

بزرگ و کوچک بودن خانه شما یکی از نکاتی است که موقع انتخاب و خرید اسپیکر باید در نظر داشته باشید. اگر فضای خانه شما کوچک است باید اسپیکری را انتخاب کنید که صدای زیاد اعضای خانواده و اطرافیان را آزار ندهد. فضای بزرگ هم باید دقت کنید اسپیکر با صدای باکیفیت و قوی انتخاب کنید تا محیطی با وضوح صدای عالی برای خود فراهم کنید.

  • ظاهر و اندازه اسپیکر

خیلی از افراد علاقه مند هستند تا همه دکوراسیون خانه را با هم هماهنگ کنند و برای ست شدن رنگ، اندازه و چیدمان لوازم منزل توجه زیادی به خرج می دهند. اسپیکری را که با دیزاین منزل شما هم خوانی داشته باشد از نظر سایز و جایگاه آن انتخاب کنید.

  • کیفیت صدا و وضوح اسپیکر؛
  • نورپردازی و رقص نور؛
  • حمل و جابه جایی آسان؛
  • قابلیت اتصال با کابل، بلوتوث و فلش.

راهنمای خرید اسپیکر حرفه ای

شما قبل از اینکه بخواین اسپیکر حرفه ای بخرید، باید با تمام مدل های اسپیکر در حال حاضر آشنایی داشته باشید.

یعنی باید بدانید کدام نوع اسپیکر مناسب شما است و برای شما کارایی دارد. برای چه کاری و چه فضایی می خواهید استفاده کنید.

اسپیکرهای حرفه ای نیاز به شناخت حرفه ای دارد و برای افراد کاربلد و با سابقه مناسب می باشد. در ادامه راهنمای خرید انواع اسپیکرها را بیان کردیم تا با خیال آسوده بتوانید بر حسب نیاز و کار خود اسپیکر مورد نیازتان را خریداری کنید، با ما همراه باشید؛

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

اسپیکرهای بلوتوثی که جدیدترین نوع اسپیکر در بازار می باشند و طرفدارهای زیادی در رده سنی مختلف را جذب خود کرده است. ویژگی های منحصر به فرد این نوع اسپیکر که در سایزهای مختلف موجود هستند و قابلیت حمل شدن را دارند، امروزه در تمام محیط های تفریحی از جمله پارک، جنگل، دریا و حتی در خودرو شاهد استفاده از اسپیکر بلوتوثی هستیم که نشانه محبوبیت این محصول است.

 نکات مهم موقع خرید اسپیکر بلوتوثی:

  • توان واقعی بلندگو؛ به عدد RMS دقت کنید که میزان بلندی صدا را خواهید دید؛
  • چند کاناله بودن؛ 3 یا 4 کاناله بودن اسپیکر کیفیت صدا را افزایش می دهد؛
  • حافظه دستگاه وظرفیت باتری؛ مکان های که دسترسی به برق ندارید این قابلیت به کار شما می آید؛
  • عدد باس بلندگو؛ صداهایی است که در فرکانس پایین پخش می شود. کیفیت پخش موزیک شما را بالا می برد؛
  • کیفیت و قدرت صدا؛ بزرگ یا کوچک بودن اسپیکر ملاک انتخابی برای قدرت صدا نیست بلکه باید به فضای مورد استفاده و ویژگی های آن دقت کنید.
  • براساس بودجه خود، سعی کنید با انتخاب نمونه های محبوب اسپیکر در بازار و خرید از مراکز مجاز و معتبر با داشتن گارانتی محصول اقدام به خرید کنید. فروشگاه نیکالا انواع اسپیکر را در سایت خود موجود دارد و با ارائه دادن محصول با کیفیت و تضمینی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

راهنمای خرید اسپیکر دسکتاپ

اسپیکرهای دسکتاپ که با اسپیکر چند تکه ای یا اسپیکر رومیزی هم شناخته شده است، برای اتصال به کامپیوتر به کار می رود. انواع مختلفی از این نوع اسپیکر در حال حاضر موجود می باشد که هر کدام کارایی منحصر به فرد خود را دارد.

مهم ترین مزایای اسپیکر می تواند کیفیت عالی صدا، طراحی مدرن و خاص، ساب ووفر قدرتمند، قابلیت اتصال به بلوتوث و کابل AUX و… باشد تا به هنگام استفاده بتواند حس خوبی را به شما منتقل کند.

راهنمای خرید اسپیکر قابل حمل

راهنمای خرید اسپیکر قابل حمل یکی دیگر از نکاتی است برای آن دسته از افرادی که دوست دارند به هنگام گردش و تفریح اسپیکر خود را به همراه داشته باشند.

نکاتی که باید در هنگام خرید اسپیکر قابل حمل در نظر بگیرید به شرح زیر می باشد:

  • اسپیکر قابل حمل همان طور که از نامش پیدا است باید وزن و ابعاد مناسبی داشته باشد که به راحتی بتوان در هر جایی که بخواهید آن را همراه خود ببرید. اسپیکرهای بلوتوثی معمولا در سایز و وزن های مختلف در بازار موجود هستند. برای حمل در سفر یا گردش وزن بین چند گرم تا چند کیلو می تواند برحسب نیاز و استفاده شما مناسب باشد. برخی از اسپیکر های قابل حامل دارای کیف مخصوص می باشند که جا به جایی آن را راحت تر کرده است. در نهایت بودجه شما تعیین کننده است که چه نوع اسپیکری و با چه ویژگی هایی خریداری کنید اما حتما قبل از خرید چند فاکتور را برای خود مد نظر قرار بدهید تا بتوانید بهترین اسپیکر قابل حمل را خریداری کنید؛
  • سریع و آسان بودن اتصال به دستگاه ها؛ اسپیکرهای قابل حمل معمولا اتصال آن ها به وسیله بلوتوث انجام می شود به همین دلیل اسپیکر مورد نظر باید به سادگی با بلوتوث شما ارتباط برقرار کند بدون این که قطعی داشته باشد. برای متصل شدن به بلوتوث ابتدا بلوتوث دستگاه مورد نظر را روشن کرده و نام بلوتوث اسپیکر را پیدا نمایید و به راحتی به دستگاه مورد نظر متصل می شوید و حالا می توانید صدای موسیقی یا هر صدای مورنیاز خود را پخش کنید و لذت ببرید؛
  • میزان شارژ باتری و ماندگاری؛ بهتر است که از اسپیکرهای با کیفیت بالای باتری و قوی استفاده کنید تا ساعت های بیشتری بتوانید بهره مند شوید. قابلیت فست شارژ بودن نیز مهم است تا زمان کمتری برای شارژ مجدد نیاز باشد. پس به هنگام خرید به نوع باتری و اسپیکر مد نظر دقت داشته باشید که چند ساعت می تواند برای شما موسیقی پخش کند.

قبول دارید که در مراسم ها و جشن های دورهمی و خودمونی، بدون موسیقی و سیستم خوب و قوی برایمان کسل کننده و خسته کننده می شود. پس با حضور یک اسپیکر چمدانی قوی، لحظاتی خوش و خاطره ساز در کنار عزیزانمان بسازیم.

اسپیکرهای چمدانی هم قابلیت بلوتوثی دارند و هم قابل حمل می باشند، فرقی که بابقیه اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل دارند در سایز و اندازه آن است. بزرگ بودن سایز اسپیکر چمدانی، برای حمل آن به کمک چرخ های تعبیه شده  رو پایه اسپیکر و دسته  نگهدارنده آن می باشد و این سایز به دلیل وجود اسپیکرهای بزرگ و پنل مدیریت حرفه ای صدا درآن می باشد که در بقیه اسپیکرها وجود ندارد.

اسپیکرهای چمدانی مدل های متنوعی دارد اما باید قبل از خرید، ویژگی های مهم آن را بدانید. همانطور که گفته شده از این اسپیکرها در مراسم دورهمی می توان استفاده کرد پس برای فضای بزرگ و محیط باز و صدای با کیفیت و قوی انتظار خواهید داشت.

  • مهم ترین آن این است که مدت زمان شارژ باتری را در نظر بگیرید برای مواقعی که دسترسی به شارژ سیمی و کابل برق شهری ندارید؛
  • اتصالات درگاه ورودی فلش و سیم و بی سیم از جمله نکاتی هستند که قبل از خرید باید بدانید و تست کرده باشید؛
  • پنل مدیریت صدا را پشتیبانی کند؛
  • داشتن ریموت کنترل؛
  • میکروفون؛
  • نورپردازی و رقص نور.

ویژگی های مهم اسپیکر چمدانی می تواند در همین چند نکته خلاصه شود اما همیشه نوع استفاده شما می تواند در انتخاب اسپیکر تعیین کننده باشد.

راهنمای خرید اسپیکر ایستاده

اسپیکر ایستاده که در شکل و سایز های مختلف در همه مکان های شخصی و عمومی مشاهده می کنید، همانطور که از اسمش مشخص اس به طور ایستاده روی زمین قرار می گیرند. اسپیکر ایستاده را اسپیکر خانگی هم می نامند. کیفیت ساخت و صدای خیلی بالایی دارند. ویژگی های زیادی دارد که در اینجا برای راهنمایی خرید اسپیکر ایستاده به کار شما می آید.

  • بهترین برند اسپیکر ( سونی، سامسونگ، تسکو، مکسیدر )؛
  • باتری قوی باید داشته باشد؛
  • طراحی و کیفیت بلندگوها در سطح مطلوبی باشد؛
  • تعداد کانال های صوتی و پخش آن با توجه به نیاز شما باشد؛
  • تعداد درگاه های ارتباطی آن نیاز شما را برطرف سازد؛

شما با در نظر گرفتن ویژگی های فوق و شناخت بهتر می توانید، بهترین و مناسب ترین خرید خود را در پیش داشته باشید.

راهنمای  خرید اسپیکر گیمینگ

افرادی که عاشق بازی و گیمینگ هستند، ترجیح می دهند سیستم خوب پخش صدا به همراه کامپیوتر خود داشته باشند که تحرک و لذت بازی را بیشتر می کند. هیچ گیمینگی بدون اسپیکر قوی نمی تواند با اشتیاق بالا بازی کند. هرچه کیفیت اسپیکر بالا باشد تجربه بهتری از بازی ها خواهید داشت و با توجه به بودجه خود می توانید خرید دلخواهی داشته باشید. برای خرید بهتر باید چند ویژگی اسپیکر گیمینگ را بدانید که به شرح زیر می باشد:

  • کیفیت پخش صدا عالی و بدون نویز باشد؛
  • توان خروجی آن؛
  • تنوع پخش صدای اسپیکر؛
  • طرح و اندازه اسپیکر؛
  • برند یا سازنده اسپیکر؛
  • اتصالات اسپیکر به سیستم؛
  • نورپردازی به همراه پخش صدا؛

راهنمای خرید اسپیکر رومیزی

اسپیکرهای رومیزی در سایزهای کوچک و مناسب در هر فضایی می تواند همراه شما می باشد. اسپیکرهای رومیزی نسبت به دیگر اسپیکرها قیمت مناسبی دارند. به راحتی قابل جابه جایی می باشد و پخش صدای خیلی خوبی دارد. اسپیکر رو میزی در مدل های مختلف موجود است و برای کار دانشجویی، گیمینگ، پخش موسیقی و … کاربرد دارد.

جمع بندی

راهنمای خرید می تواند برای افرادی که نمی دانند چه نوع اسپیکری را خریداری کنند مفید می باشد. در صورت نیاز به خرید اسپیکر می توانید انواع آن را از نیکالا خریداری کنید و در صورت نیاز به مشاوره در چت آنلاین یا واتس آپ پاسخگوی شما خواهیم بود.

لازم به ذکر است اسپیکر مد نظر خود را باید از فروشگاه های معتبر و داشتن گارانتی خوب محصول خریداری کنید. تمامی محصولات نیکالا دارای ضمانت محصول و همچنین 7 روز گارانتی عودت فروشگاه می باشد..

امیدواریم مقاله راهنمای خرید اسپیکر مفید بوده باشد در صورت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد خوشحال می شویم در قسمت نظرات سایت با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *