وبلاگ

دستگاه بخور چی بخرم؟

دستگاه بخور چی بخرم-نیکالا
دستگاه بخور چی بخرم؟ با شروع فصل های پاییز و زمستان، دغدغه‌ی بسیاری از افراد، خشکی هوا است.

خشکی هوا می‌تواند موجب بروز مشکلاتی مانند سرماخوردگی، سرفه، گرفتگی و آبریزش بینی، پوسته پوسته شدن پوست دست و صورت و خشکی چشم شود.

یکی از راه‌های رفع این قبیل مشکلات، استفاده از دستگاه بخور است.

دستگاه بخور، سیستمی است که با تولید بخار آب، رطوبت هوا را افزایش می‌دهد.

 دستگاه‌های بخور به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند.

دستگاه‌های بخور سرد، بخار آب سرد تولید می‌کند و  کمک شایانی به افرادی که از آسم و آلرژی رنج می‌برند می کند.

دستگاه‌های بخور گرم، بخار آب گرم تولید می‌کنند و برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی مفید است.

دستگاه بخور چه مارکی خوبه؟

قطعا شناخت برند های برتر دستگاه بخور می تواند به شما در انجام خریدی مطمئن و هوشمندانه کمک کند.

اما پاسخ به این سوال که دستگاه بخور چی بخرم؟ باید گفت که برندهای شیائومی، کیمی، هاردستون، فلر، سینکو، کنکورد، امسیگ، ویکس، التیما، جی پاس جووی و… از جمله بهترین و با کیفیت ترین برند های سازنده این محصولات هستند.

بهترین دستگاه بخور سرد

اگر به دنبال بهترین دستگاه بخور سرد برای بهبود کیفیت هوای منزلتان هستید، خرید دستگاه بخور سرد شیائومی یک گزینه عالی است.

دستگاه های بخور سرد می توانند محصولی ارزشمند و مفید برای بهبود کیفیت هوای خانه شما باشند.

با در نظر گرفتن یک سری عوامل تاثیرگذار در انتخاب دستگاه بخور سرد، می توانید دستگاهی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

در ادامه چند مدل از دستگاه بخور سرد را معرفی می کنیم.

دستگاه رطوبت ساز شیائومی dem-f301

اگر شما قصد خرید دستگاه بخور شیائومی دارید این محصول می تواند انتخاب خوبی باشد. به خاطر داشتن ویژگی هایی همچون بی صدا بودن، کیفیت عالی، قیمت مناسب، وزن کم و… توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

ویژگی های دیگر این دستگاه به شرح زیر می باشد:

ظرفیت منبع آب: ۲.۵ لیتر، دارای هشدار تمام شدن آب، دارای کلید لمسی تنظیم شدت بخاردهی وزن: ۱۲۰۰ گرم دارد.

ضمنا کلیه محصولات شیائومی مانند دستگاه رطوبت ساز، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده تا خیال مشتری از هر جهت آسوده باشد.

دستگاه بخور و رطوبت ساز درما مدل DEM-F500

  با ظاهری زیبا و جذاب، علاوه بر رطوبت ساز بودن، طوری طراحی شده است که جلوه‌ی بسیار گیرا و چشم نوازی به فضایی که درآن قرار دارد می‌دهد.

این دستگاه بسیار کاربردی برای هر محیطی از جمله اتاق خواب، اتاق مطالعه، محل کار، دستشویی، سالن‌های ورزشی و یوگا، سالن‌های زیبایی، اتاق کودک و… مناسب می‌باشد.

دو حالت رطوبت سازی عادی و شدید، دارای قابلیت آروماتراپی با میوه‌های تازه و منبع آب آن 5 لیتر ظرفیت دارد، دارای ابعاد 285×220×220 میلی متر است.

از مزیت‌های دستگاه رطوبت ساز این است که با مرطوب نگه داشتن محیط،

از مشکلاتی مانند خشکی پوست، گلودرد و سرفه در امان خواهید بود.

 دستگاه بخور سرد اولتراسونیک 5C لیتری zth-5

دستگاه بخور سرد اولتراسونیک 5C لیتری zth-5، این مدل مخزن اسانس پیشرفته دارد. که طراحی کاربردی منحصر به فردی دارد، این دستگاه دارای مخزن اب 5 لیتری است.

آب درون مخزن این دستگاه قابل مشاهده است. خروجی دستگاه 250-280 میلی متر در هر ساعت می باشد که این خروجی بسیار عالی و قابل توجه است. از مزیت دیگر این محصول داشتن صدای کم و مصرف کم برق است.

بهترین مارک دستگاه بخور گرم

گاهی برایمان سوال پیش می آید که دستگاه بخور چی بخرم؟ طبیعا آشنایی با بهترین مارک دستگاه بخور در انتخاب درست کارساز است .

دستگاه بخور گرم شیائومی، از بهترین مارک های دستگاه بخور می باشد که خواص و ویژگی های عالی دارد.

دستگاه بخور گرم آب را  تبخیر کرده و یک بخار گرم و یکنواخت را وارد محیط  داخلی منزل می کنند.

بنابراین مناسب ترین فصل برای استفاده بهینه از این محصول فصل پاییز و زمستان است‌.

مشخصات دستگاه بخور گرم

اولین ویژگی دستگاه بخور گرم شیائومی مرطوب سازی و تصفیه هوا است.

دستگاه های بخور گرم شیائومی مخزن نسبتا بزرگی برای آب دارد که با توجه به مصرف روزانه می توانید در کل روز از آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد در هر بار استفاده مخزن آب را پر کنید.

این محصول ایمنی بالایی دارد، و بعد از تمام شدن آب دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می شود.

 ویژگی دیگری که باعث شده این محصول جزء بهترین مارک دستگاه بخور به شمار آید، این است که نشتی آب دستگاه صفر است چراکه قطعاتش به طور محکم هم قرار گرفته اند.

مارک های دیگر دستگاه بخور گرم شامل:

شرکت های بیورر Beurer)؛ فلر (Fler)؛ ویونت (Vivent)؛ های تک (High Tech)؛ آلپکس ( ALPEX)؛ زیکلاس مد (Zyklusmed)؛ از بهترین برندهای دستگاه بخور سرد و گرم هستند.

فواید دستگاه بخور سرد

از مزایای خیلی خوب دستگاه های بخور ایرانی و خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کم شدن صدای خر و پف هنگام خواب، کاهش میزان خشکی پوست دست و صورت، روشن کردن پوست و رفع خارش آن، کاهش خشکی و ترک لب، بهبود آسم و آلرژی و تسکین سرفه های خشکی کنترل و از بین بردن خون ریزی و گرفتگی بینی از جمله موارد تاثیر گذار در این موضوع است پس بنابراین باتوجه به نیازتان پاسخ به این سوال که دستگاه بخور چی بخرم؟ راحت می شود.

در ادامه مدلی از بهترین دستگاه های بخور سرد ایرانی را شرح می دهیم:

  1. دستگاه بخور سرد مدل badonya189
  2. دارای وزن ۷۴ گرم
  3. کاربرد به صورت خانگی
  4. انواع مخزن: مخزن آب
  5. اقلام همراه: کابل شارژر دفترچه راهنما
  6. ظرفیت مخزن آب ۲۵۰ لیتر
  7. منبع انرژی: کابل USB
  8. ابعاد ۹۰x۹۰x۱۰۰ میلی‌متر

این مدل دستگاه بخور سرد به دلیل اینکه ابعاد کوچکی دارد هم در مسافرت می توان از آن استفاده کرد و هم در فضا هایی کوچک مانند اتاق خواب گزینه خوبی است. دارای ظاهری زیبا و فانتزی است.

دستگاه بخور برند ویکس

دیگر برند ایرانی مطرح در زمینه تولید محصولات و خدمات تجهیزات پزشکی، برند ویکس است که از ویژگی‌های دستگاه بخور ویکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پوشش محافظ بخار دارد، کلاهک قابل چرخش، محفظه مخصوص اسانس‌های معطر و دارویی، بدون صدا، قطع شدن به صورت اتوماتیک، نمایش سطح آب درون دستگاه از مشخصات بارز دستگاه هستند.

بهترین مارک دستگاه بخور سرد و گرم سالنی

کاهش مبتلا شدن به انواع عفونت ها، نرم کننده پوست صورت بانوان در سالن های آریشی، کمک به ریلکس شدن سینوس ها، بهبود گرفتگی صدا، خنک کردن هوای گرم و شرجی، داشتن خوابی آرام در سالن و… از جمله مزایای بخور سرد است.

بهترین مارک دستگاه بخورسرد و گرم سالنی شامل: محصولات شرکت شیائومی و درما، فرش لایف، امسیک، باسئوس، مک دودو، آلتیما، ریمکس، فلر، درما، کوکسو، بیورر و… از جمله بهترین برندهای دستگاه بخور سرد و گرم سالنی هستند.

بهترین مارک دستگاه بخور سرد و گرم خارجی

به طور کلی میتوان گفت که برند های میگل، شیائومی، فلر، فرش لایف، تاچ بیوتی، امسیگ، جی پاس، کیمی، مدیک، سانی، مدیسانا، بیور و… از جمله بهترین های این عرصه هستند.

نتیجه گیری

دستگاه های بخور سرد می توانند ابزاری ارزشمند برای بهبود کیفیت هوای خانه شما باشند.

با در نظر گرفتن عوامل مهم در انتخاب دستگاه بخور سرد و آشنایی با انواع مدل های دستگاه بخور و دانستن بهترین برندهای بخور سرد و گرم ایرانی و خارجی، می توانید دستگاهی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

نیکالا به عنوان مرجع فروش کالاهای دیجیتال هم اکنون بهترین مدل های دستگاه بخور را با قیمت رقابتی و کیفیت عالی تحویل مشتریان خود میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *