وبلاگ

بهترین اسپیکر قابل حمل

بهترین اسپیکر قابل حمل-نیکالا

وقتی خبری از فروش پر شور اسپیکرهای بزرگ و غیر قابل حمل نماند و جای آن را اسپیکر های پرتابل و بلوتوثی قابل حمل گرفت دیگر در همه جا صدای گوش نواز موسیقی شنیده می شود. بهترین اسپیکر قابل حمل با اسم های دیگری از قبیل اسپیکر همراه، اسپیکر مسافرتی، اسپیکر پرتابل و اسپیکر بلوتوثی هم شناخته شده است.

قابلیت هایی که در اسپیکرهای قابل حمل گنجانده شده اند هیچ تفاوتی با اسپیکرهای بزرگ ندارند و در برخی از ویژگی ها هم برتر هستند. این اسپیکرها با قیمت فوق العاده پایین عرضه شده اند و این موجب شده تا کاربران زیادی از این محصولات استقبال کنند. برندهای موفقی همچون جی بی ال، هارمن کاردن، لنوو، سونی، تسکو و… مدل های بی نظیری از این دستگاه را با قیمت مناسب عرضه کرده اند.

بهترین اسپیکر قابل حمل بلوتوثی

بهترین اسپیکر قابل حمل بلوتوثی-نیکالا

برای گوش دادن به موسیقی لازم نیست که در خانه باشید و از اسپیکرهای ایستاده و خانگی استفاده کنید این روزها اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل امکان گوش دادن به موسیقی در همه جا را فراهم کرده اند. فرقی نمی کند در سفر یا کمپینگ باشید یا در کوهنوردی و جمع دوستان کافیست یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل داشته باشید و موسیقی دلخواه خود را گوش دهید.

اندازه این اسپیکرها کوچک است و با وزن سبکی طراحی می شوند. بیشتر اسپیکرهای بلوتوثی دارای روش های اتصال متعددی از قبیل بلوتوث، USB، USB Type-C هستند تا کاربر بتواند در هر شرایطی از آن ها استفاده کند.

در خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل باید به یک سری از فاکتورها از قبیل:

  • توان خروجی دستگاه؛
  • نسخه بلوتوث دستگاه؛
  • نسبت سیگنال به نویز؛
  • فرکانس پاسخ گویی؛
  • و… توجه کرد.

لازم به ذکر است که کیفیت برندهایی همچون جی بی ال، هارمن کاردن، شیائومی، سونی، لنوو و… نسبت به سایر برندها بهتر است. این برندها هر سال از بهترین محصولات خود رونمایی می کنند و مدل های جدیدی را که از لحاظ فناوری و ویژگی ها نسبت به نمونه های قدیمی برتر هستند را به بازار عرضه می کنند.

 بهترین اسپیکر قابل حمل ارزان

 بهترین اسپیکر قابل حمل ارزان-سایت نیکالا

اسپیکرهای قابل حمل به قدری محبوب شده اند که بیشتر افراد برای مسافرت، دورهمی، جشن های خانوادگی خرید این مدل ها را به مدل های بزرگ و ایستاده ترجیح می دهد.

قیمت اسپیکرهای قابل حمل نسبت به سایر مدل های ایستاده و خانگی ارزان است. در واقع قیمت این مدل ها بستگی به:

  • نسخه بلوتوث؛
  • توان خروجی دستگاه؛
  • ظرفیت باتری؛
  • گواهی ضد آب بودن؛
  • قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی مانند اتصال چندگانه، کیفیت ساخت و ویژگی های دیگر دارد.

اسپیکرهای قابل حمل از حجم صدای کمتری نسبت به مدل های ایستاده و خانگی برخوردارند اما چون قیمت پایینی دارند و طراحی آن ها کوچک و قابل حمل است در نتیجه خرید آن ها برای بیشتر افراد امکان پذیر است. این اسپیکر ها با وجود اینکه ارزان هستند اما در مقابل گرد و خاک مقاوم هستند و به راحتی می توان در سفرها و کمپینگ ها از آن ها استفاده کرد.

باتری به کار رفته شده در این اسپیکرها توانایی نگهداری شارژ برای چند روز را دارد و به راحتی در عرض کمتر از نیم ساعت شارژ می شوند.

راحت ترین راه اتصال به این اسپیکرها از طریق بلوتوث است پس با گوشی هوشمند خود به اسپیکر وصل شوید و موزیک خود را پلی کنید.

قابلیت های بی شماری در اسپیکرها گنجانده شده که اگر با قیمت آن مقایسه کنیم بسیار مقرون به صرفه است. مثلا در برخی از مدل های اسپیکر از میکروفون استفاده شده تا کاربر امکان پاسخ دادن به تماس را داشته باشد.

به طور کلی از هر نظر به این اسپیکرها نگاه کنیم خرید آن ها مقرون به صرفه است.

بهترین اسپیکر قابل حمل  jbl

جی بی ال برندی پیشتاز در زمینه تولید لوازم دیجیتال است و این را می توان از مدل های اسپیکر قابل حمل این برند متوجه شد.

قیمت مناسب، ویژگی های کاربردی، کیفیت ساخت بالا، فناوری های پیشرفته تنها گوشه ای از مشخصات اسپیکرهای این برند هستند. با تست کردن تنها یک مدل از اسپیکرهای این برند متوجه کیفیت بالا خواهید شد. پرطرفدارترین مدل های اسپیکر جی بی ال عبارتند از:

  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 71
  • اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5
  • اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل فلیپ 6 – jbl filp 6
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال (JBL Party Box 110)
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310

بهترین اسپیکر قابل حمل جهان

اگر بخواهیم بهترین اسپیکرهای قابل حمل جهان را دسته بندی کنیم قطعا مدل های زیادی وجود دارند که از دید کاربران بهترین هستند.

مثلا برند هارمن کاردن یکی از خلاق ترین تولید کنندگان اسپیکر هستند که در برهه های زمانی مختلف توانسته است در صدر لیست تولید کنندگان قرار بگیرد.

یا برند کمتر شنیده شده یوز که تمام تمرکز خود را روی کیفیت صدای اسپیکر معطوف کرده است. برندهای دیگری از قبیل جی بی ال، سونی، لنوو، شیائومی و… همگی جزء بهترین تولید کنندگان تجهیزات صوتی هستند.

بهترین اسپیکر قابل حمل بزرگ

معمولا افرادی که اسپیکر را برای جاهای بزرگ خریداری می کنند به دنبال مدل هایی هستند که هم قابل حمل باشند و هم سایز آن ها بزرگ باشد.

اسپیکرهای قابل حمل سایز بزرگ از کیفیت صدای بالا و قدرت پخش بالایی برخوردارند. این اسپیکرها معمولا وزن بالایی دارند و برای سفر و کمپینگ یا کوهنوردی مناسب نیستند.

شما می توانید برای جشن ها و مهمانی های بزرگ در فضاهای باز و بسته از این دستگاه برای پخش موسیقی استفاده کنید.

معمولا اسپیکرهای بزرگ ریموت کنترل دارند و بر روی دستگاه دسته ای برای حمل آسان تعبیه شده است.

بیشتر اسپیکرهای برند تسکو در سایز بزرگ و قابل حمل طراحی شده اند و مهمتر از همه دارای میکروفون هستند.

بهترین اسپیکر قابل حمل بازار

بهترین اسپیکر قابل حمل بازار قطعا مدل هایی هستند که قابلیت های مختلفی را ساپورت می کنند و از وزن و اندازه استانداردی برخوردارند. ظرفیت و توان باتری یکی از فاکتورهایی است که بیشتر افراد روی آن تاکید ویژه ای دارند. پر فروش ترین اسپیکرهای حال حاضر بازار مدل هایی هستند که امکان اتصال از طریق بلوتوث، از طریق کابل AUX قابل اتصال به گوشی یا  Mp3 Player را دارا هستند.

بیشتر مدل های برند جی بی ال، هارمن کاردن، سونی، تسکو و… از قیمت مناسب و محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

بهترین اسپیکر قابل حمل با قیمت مناسب

درست است که از قدیم الایام گفته اند هر چقدر هزینه کنید همان قدر کیفیت تحویل می گیرید. اما در بازار لوازم دیجیتال این گفته چندان صدق نمی کند چون رقابت بالا در بین برندها باعث شده تا کاربران بتوانند بهترین اسپیکرهای قابل حمل را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند. خرید اسپیکر ارزان کار چندان سخت و پیچیده ای نیست. قیمت گذاری اسپیکرها معمولا بر اساس مشخصات دستگاه و فناوری های به کار رفته شده در آن ها انجام می شود. برندهایی چون جی بی ال، هارمن کاردن، لنوو و… مدل های مختلفی با قیمت مناسب عرضه کرده اند.

بهترین اسپیکر قابل حمل 2022

هر ساله برندهای تولید کننده بهترین اسپیکر قابل حمل از جدیدترین محصولات خود رونمایی می کنند. برندهای زیر در چند سال اخیر توانسته اند بیشترین درصد فروش را از آن خود کنند:

اسپیکرهای قابل حمل جی بی ال: این کمپانی طیف گسترده ای از اسپیکرهای با کیفیت خود را با طیف قیمتی متفاوت عرضه کرده است تا سلیقه های مختلف پوشش داده شود. اسپیکر های JBL دارای بیس بسیار نرمی هستند و کیفیت ساخت و کیفیت پخش صدای بسیار خوبی دارند.

اسپیکرهای هارمن کاردن: برند هارمن کاردن هر ساله با عرضه سری جدید محصولات خود کاربران را سورپرایز می کند. از مهمترین مشخصات اسپیکرهای هارمن کاردن می توان به قابلیت کالیبراسیون محیط با جابجایی اسپیکر، دارای فناوری TWS برای داشتن صدای استودیو، مواد اولیه پایدار و سازگار با محیط زیست، زمان پخش طولانی، کیفیت صدای فوق العاده و باتری قدرتمند اشاره کرد.

بهترین اسپیکر قابل حمل تسکو

برند ایرانی تسکو یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در زمینه طراحی انواع اسپیکر است که کیفیت محصولات ان با برندهای خارجی رقابت می کند. کیفیت صدای فوق العاده در کنار قیمت مناسب دو ویژگی اصلی اسپیکرهای تسکو هستند. برخی از مدل های این برند برای پخش موسیقی به کارت حافظه یا فلش درایو نیاز دارند و برخی دیگر از طریق اتصال بلوتوث امکان پخش موسیقی را برای کاربر فراهم می کنند. بهترین مدل های اسپیکر قابل حمل تسکو مدل های زیر هستند:

  • اسپیکر تسکو مدل TS 1890؛
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2311؛
  • تسکو مدل TS 1900؛
  • اسپیکر تسکو مدل TS 2310؛
  • اسپیکر تسکو مدل TS 2398؛
  • اسپیکر تسکو مدل TS 2309.

بهترین برندهای اسپیکر قابل حمل

بهترین اسپیکرهای قابل حمل توسط برندهای شناخته شده و با اصالتی تولید می شوند تا کاربر بتواند محتواهای صوتی را با کیفیت بالایی گوش دهد. بهترین برند طراحی اسپیکر تولیدات خود را بر اساس کیفیت صدا، عمر باتری، طراحی ظاهری، قابلیت ها و عوامل دیگر دسته بندی می کنند. در نهایت کاربر با تطابق نیازها و بودجه خود با مدل انتخابی تصمیم به خرید می گیرد. در زیر معروف ترین برندهای فعال در این حوزه را بیان می کنیم:

  • بوز (Bose)
  • سونی (Sony)
  • بنگ اند آلفسن (Bang & Olufsen)
  • جی بی ال (JBL)
  • هارمن کاردن (Harman Kardon)
  • شیائومی
  • لنوو
  • تسکو

جمع بندی

برای خرید بهترین اسپیکر قابل حمل نیازی نیست به فروشگاه های مختلف سر بزنید. هر آنچه که نیاز شما را پاسخگو باشد فروشگاه نیکالا موجود کرده است. شما می توانید معروف ترین اسپیکرهای قابل حمل از برندهای شناخته شده ای چون جی بی ال، هارمن کاردن، شیائومی، لنوو و… را با کمترین قیمت خریداری کنید. سایت نیکالا مرجعی مطمئن و قابل اعتماد است که سال هاست فعالیت خود در زمینه فروش محصولات دیجیتال انجام می دهد. تنوع بالای محصول در این فروشگاه خرید را برای شما راحت تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *