وبلاگ

بهترین اسپیکر خانگی (حرفه ای و ارزان در۲۰۲۳)

بهترین اسپیکر خانگی-نیکالا

مشخصات بهترین اسپیکر خانگی چیست؟

چگونه می توان از میان انواع مختلف اسپیکر و بلندگوهای موجود در بازار، مدل مورد نظر خود را بیابیم؟

برای خرید اسپیکر ارزان خوب، چه فاکتور هایی را باید در نظر بگیریم؟

اسپیکر خوب با قیمت مناسب را باید از چه برندهایی بخریم؟

همانطور که از سوال های بالا پیداست، قرار است در مقاله امروز سایت نیکالا، نکاتی مهم در رابطه با انتخاب بهترین اسپیکر خانگی را با شما در میان بگذاریم.

اگر شما هم در این زمینه اطلاعات کافی یا زمینه ای ندارید با ما همراه شوید تا در پایان مقاله به یک متخصص خرید اسپیکر بلوتوثی و خانگی تبدیل شوید نیازی نباشد تا زمان قابل توجهی را در تک تک فروشگاه های مرتبط ص ف کنید تا خرده اطلاعات پایه ای دستتان را بگیرد.

بهترین اسپیکر خانگی ارزان

مسلما یکی از فاکتورهایی که بیشتر و نه همه ی مشتریان به آن اهمیت می دهند، قيمت اسپیکر است؛ بنابراین اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که برای این منظور باید بودجه خود را در نظر بگیرید و محدوده قیمت اسپیکر ها نقش تعیین کننده در تصمیم نهایی شما و مدل اسپیکر انتخابی شما دارد، باید بگوییم که با در نظر گرفتن این فاکتور، خیلی زود به نتیجه می رسید و می توانید دایره انتخاب خود را خیلی سریع کوچک کنید، چون معمولا اسپیکر ها به دلیل انواع و اقسام امکانات و ویژگی های ظاهری که بر آن ها سوار می شود، غالبا با قیمت های بالا عرضه می شوند و آن هایی که قیمت مناسب‌تری دارند، تعدادشان محدود است، اما خبر خوب آن است که شما می توانید با چشم پوشی از یکسری امکاناتی که هیچ وقت به کارتان نمی آید یک اسپیکر خوب و مطابق با سلیقه و هدف خود را به قیمتی بسیار مناسب و استثنایی خریداری کنید، بدون اینکه متحمل هزینه های اضافه ای مانند جلوه های نوری و رقص نور، ظاهر بسیار شیک و… شوید.

برای این منظور بهتر است به سراغ اسپیکرهایی از بین برندهای میانرده ایرانی و خارجی بروید که کیفیت ساخت و صدای خیلی خوبی هم دارد مانند میکرولب (microlab)، اسپیکر خانگی مکسیدر (maxeeder)، اسپیکر خانگی جی بی ال (jbl) و… که البته هرکدام از این برندها، مدل های بسیار حرفه ای و قدرتمندی را تولید می کنند.

بهترین مارک اسپیکر حرفه ای با قیمت های مناسب

یکی از برندهای خوب و شناخته شده برای انتخاب بهترین اسپیکر خانگی، مارک سونی است که امتحان خود را به خوبی پس داده است و تمام محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید از بین مدل های مختلف این برند معروف، آنچه را که متناسب با بودجه و سلیقه شماست را با خیال راحت انتخاب کنید.

برای نمونه اسپیکر خانگی سونی مدل xv900B قابلیت شارژ باتری همراه، پشتیبانی از صدای سه بعدی و توان ۱۸ ساعت پخش مداوم را دارد.

اسپیکر خانگی مدل xp700 هم توان پخش مداوم تا ۲۵ ساعت را دارد و بسیار قدرتمند بوده و دارای نور محیطی و داخلی است و

برای کسانی که به دنبال اسپیکر خانگی ارزان قیمت با کیفیت بالا هستند مناسب است.

به نظر بیشتر کاربران اسپیکر sonySSCS5 به عنوان بهترین اسپیکر خانگی سونی در نظر گرفته شده است.

اسپیکر خانگی مدل xp700-نیکالا

برند جی بی ال (jbl)

کمپانی جی بی ال یکی  از بزرگترین و معروف ترین تولید کننده های پخش کننده صوتی در تمام جهان است که برای موارد استفاده مختلف، پخش کننده صدای متنوعی را تولید کرده است و هرکدام مخصوص فضا و شرایط به خصوصی است و قابلیت اتصال به انواع سیستم ها، لپ تاپ، موبایل و ‌.. را دارد.

انواع بلندگوهای قابل حمل یا همان اسپیکرهای بلوتوثی، بلندگوهای ضدآب و بی سیم، مانیتورهای استودیویی و … از جمله محصولات این شرکت آمریکایی است.

در حال حاضر، ارزان‌ترین اسپیکر برند JBL که قادر به خرید آن هم هستید مدل Go 3 است. این مدل ابعاد بسیار کوچکی دارد و ضد آب و تا حدودی ضد خاک نیز می باشد و ی سفر و همراه کردن بهینه شده که قیمت ارزانی هم دارد و از کیفیت صدای خوبی برخوردار است.

برند جی بی ال (jbl)-نیکالا

برند مکسیدر

یکی دیگر از بهترین اسپیکر های خانگی، اسپیکر هایی است که توسط کمپانی انگلیسی مکسیدر تولید می شود که تولید کننده لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، تبلت، سیستم حفاظتی خودرو و دوربین مدار بسته است که البته طراحی این محصولات در خود انگلستان و تولید و مونتاژ آن در آسیا و تحت نظر کارشناسان مکسیدر انجام می شود. بنابراین شما با خیال راحت می توانید آن مدلی را که مد نظرتان است و در دسته اسپیکرهای می‌آورده از نظر قیمت جای می‌گیرد، اسپیکر با قیمت مناسب و با قدرت خوب خریداری کنید.

برند تسکو

در حال حاضر،  شرکت تسکو، یکی از بهترین سازندگان بهترین اسپیکرهای ایرانی است. اگر برای شما اصالت کالا در کنار کیفیت و قیمت بسیار مهم است و به دنبال بهترین اسپیکر. خانگی ایرانی هستید، حتما از مدل های ارائه شده توسل این برند دیدن کنید.

دو تا از بهترین مدل های این شرکت، اسپیکر خانگی رومیزی تسکو مدل TS2184 و اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS2305 است که این مدل از لحاظ کیفیت صدا بسیار عالی است و مقرون به صرفه نیز می باشد.

برند تسکو-نیکالا

برند تسکو در نیکالا

بهترین اسپیکر برای مهمانی

امروزه موسیقی جز جدانشدنی مهمانی‌ها و دورهمی ها شده است و طوری نبض مهمانی ها را در دستش دارد که بدون آن نمی شود حتی لحظه ای کوچک را سپری کرد؛ بنابراین خرید اسپیکر برای مهمانی از نگاه خیلی افراد، جز اوجب واجبات است و به همین دلیل نیاز

است تا درباره مدل های مختلف این پدیده اطلاعاتی در دست داشت، اما بهترین کار این است که به جای بررسی تک تک سیستم های صوتی، بهترین آن ها را در هر برندی مورد توجه قرار داد.

کاری که ما در تمام این مقاله انجام داده این تا بدینجا نیز همین بوده است.

یکی از بهترین مارک ها برای اسپیکر خانگی مارک جی بی ال است که از میان آن ها مدل party box 1000  می تواند مناسب مهمانی ها و دورهمی های شما باشد. این مدل، یک اسپیکر قدرتمند به شمار می رود و بهترین اسپیکر بلوتوث بزرگ در میان اسپیکرهای مخصوص مهمانی است که ۴۳ کیلو و ۷۰۰ گرم وزن دارد و توسط چرخ هایی که زیر دستگاه تعبیه شده جابجا می شود. این اسپیکر، کیفیت صدای خوبی دارد و به خاطر نور آن،بهترین گزینه برای مهمانی هاست.

بهترین اسپیکر برای مهمانی-نیکالا

جلوه های نوری آن، نمایش نوری زیبایی را درست می کند که شما را به وجد می آورد . همچنین به شما این اماکن را می دهد که با استفاده از کیبورد و پیانو، بنوازید و از ورودی های میکروفون و گیتار آن نهایت لذت و استفاده را ببرید.

بهترین اسپیکر مهمانی-نیکالا

مدل دیگر این برند معروف جهانی، جی بی ال مدل party box 110 است که قابل حمل بوده و محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. این محصول همچنین ضدآب است و در کنار استخر و دریا هم می توان از آن بهره برد.

بهترین اسپیکر خانگی کوچک

اگر فضای منزل شما کوچک آیت و در آپارتمانی زندگی می کنید که اضافه کردن وسایل خارج از دکور و لوازم ضروری منزل، به ظاهر زیبای آن خدشه وارد می کند و یا دست و پای شما را تنگ می کند، باید بگوییم برای این منظور باید اسپیکر های کوچکی را که به راحتی می شود بر روی میز و یا زیر میز و یا گوشه ای از منزل گذاشت که دید نداشته باشد و بزرگی آن سایه بر نور داخل منزل نیندازد. زیرا عالما برای منازل از اسپیکر های ایستاده استفاده می کنند که با توجه به این قضیه حتما باید ابعاد اسپیکر خود را متناسب با فضای منزل در نظر بگیرید.

مثلا انواع اسپیکر های رومیزی و قبال حمل برای این نوع فضاه ها بسیار مناسب است. ضمنا نگران این نباشید که اگر از اسپیکر های کوچک استفاده کنید ممکن است آن کیفیت صدایی که می خواهید نداشته باشد؛ زیرا امروزه قدرت و کیفیت صدا در هر اسپیکر چه بزرگ و کوچک آن حرف اول را  می‌زند و باید چنین ویژگی اساسی را در خود داشته باشد.

خوبی انتخاب اسپیکر های خانگی کوچک و قابل حمل در این است که به دلیل وزن کی ه دارند اگر بخواهید می توانید آن ها را به راحتی با خود راهی کوه و دشت و صحرا کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

سایر فاکتورهای مهم در انتخاب اسپیکر خانگی

شما از اسپیکر خوب چه انتظاری دارید؟

درست است کیفیت صدای اسپیکر اولین و مهم ترین عامل تعیین کننده در انتخاب است؛ اینکه این اسپیکر با توجه به مکانی که آن را برایش انتخاب کرده اید از چه عمق صدا و قدرتی برخوردار باشد و تا محدوده ای از فضا را پوشش دهد بسیار بر روی کیفیت محصول و نیز قیمت آن اثر گذار است، پس حین خرید حتما به این مطلب دقت کنید.

باقی موارد از قبیل امکان اتصال به سیستم های مختلف، داشتن جلوه های نوری، قابلیت حمل آسان و یا بلوتوثی بودن و … امتیازاتی است که در مراتب بعدی با توجه به نیاز خود باید به آن توجه کنید.

جمع بندی:

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با چند مدل از بهترین اسپیکر های خانگی که در معروف ترین و بهترین برند های دنیا تولید و عرضه می شود، آشنا کنیم و همچنین مهم ترین ملاک و معیار که همان کیفیت صدای اسپیکر هاست را برای شما یادآوری نمودیم.

در این زمینه اگر سوالی دارید و یا راهنمایی بیشتری نیاز دارید حتما با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *