وبلاگ

بهترین اسپیکر بلوتوثی

بهترین اسپیکر بلوتوثی-نیکالا

این روزها بیشتر افراد حین سفر، کار، ورزش، کمپینگ و… از بهترین اسپیکر بلوتوثی برای گوش دادن به موسیقی دلخواه خود استفاده می کنند. خرید اسپیکر ارزان این امکان را برای شما فراهم می کند تا آهنگ های مورد علاقه خود را در هر جایی که باشید گوش کنید. اسپیکرها در مدل های کوچک و بزرگ با قیمت های ارزان و گران در بازار عرضه شده اند که در زیر می خواهیم بهترین آن ها را با قیمت مناسب معرفی کنیم.

بهترین اسپیکر بلوتوث بزرگ

بهترین اسپیکر بلوتوثی صرفا نه بخاطر برند بلکه به خاطر ویژگی هایی که دارد انتخاب می شود. دنیای اسپیکرها به قدری متنوع است که شاید انتخاب را برای شما مشکل کند. اما در این بین بهترین اسپیکر بلوتوث بزرگ نیاز محیط های مختلف از قبیل خانه، باشگاه ورزشی، کمپینگ ها و… را برطرف می کند. وزن و ابعاد این اسپیکرها بزرگ است اما با این وجود از قابلیت های مختلفی برخوردارند و صدا را به بهترین نحو ممکن پخش می کنند.

وزن بهترین اسپیکر بلوتوث دار بزرگ معمولا بالای ده کیلوگرم است و برای مکان هایی استفاده می شود که دستگاه در جای خود ثابت بماند. البته طراحی این اسپیکرها به نحوی است که می توان آنها را در جاهای مختلف جابجا کرد. برای برقراری ارتباط با این اسپیکرها می توان از طریق بلوتوث، کابل AUX، درگاه کارت حافظه و USB اقدام کرد.

بهترین اسپیکر بلوتوثی کوچک

اگر بخواهید در هر مکانی اسپیکر بلوتوثی را همراه خود داشته باشید بهتر است سراغ مدل های کوچک بروید. داشتن این اسپیکرها تجربه ای بی نظیر و بی تکرار را برایتان رقم می زند. شکل و ساختار این اسپیکرها به نحوی است که می توانید همراه با گوشی موبایل خود آن ها را حمل و نقل کنید.

اسپیکر بلوتوثی کوچک صدای با کیفیت و خوبی دارد در نتیجه می توانید آن را برای ورزش، پیک نیک های خانوادگی، پیاده روی های دوستانه و… استفاده کنید. فناوری های به کار رفته در این اسپیکر بسیار پیشرفته است که اتصال ایمن و بی نقص را برای کاربر رقم می زند. در این بین یکی از بهترین اسپیکرهای کوچک و قابل حمل مدل لنوو lenovo thinkplus k3 است که هم قیمت پایینی دارد و هم از قابلیت های متعدد و خوبی برخوردار است.

بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل-نیکالا

بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل دارای یک سری ویژگی های خاص است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

·        وزن و اندازه اسپیکرهای قابل حمل کم است از این رو به راحتی می توان آنها را در محیط های مختلف جابجا کرد. وزن و ابعاد دو فاکتور مهم در اسپیکر بلوتوثی هستند که حتما باید در نمونه های قابل حمل به آن ها توجه شود.

·        نوع استفاده اسپیکر بلوتوثی باید روی انتخاب شما تاثیر بگذارد. برخی از مدل های قابل حمل قابلیت پخش موسیقی برای ساعت های طولانی را دارند. شما می توانید با شارژ کردن این مدل ها آن ها را به صورت روزانه در ورزش و پیاده روی استفاده کنید و نگرانی بابت کاهش شارژ باتری نداشته باشید.

·        اگر اسپیکر بلوتوثی را برای فضای کوچک می خواهید حتما به توان و قدرت پخش موسیقی آن دقت کنید. چون مدل های قابل حمل بیشتر برای فضاهای کوچک و خانگی طراحی شده اند و شما نمی توانید آن ها را برای فضاهای بزرگ با سقف بلند استفاده کنید.

·        قیمت اسپیکرهای قابل حمل بسیار کمتر از مدل های بزرگ است. البته کیفیت و کارایی برندهای مختلف تا حد زیادی روی قیمت آن ها هم تاثیر می گذارد. در بیشتر مواقع کارایی دو اسپیکر گران و ارزان تقریبا مشابه است و ممکن است صرفا به دلیل شناخته شده بودن برند، یکی از آنها قیمت بالاتری داشته باشد.

·        بهترین مارک اسپیکر بلوتوثی و فلش خور هارمن کاردن، جی بی ال و … است. مدل های فلش خور برای افرادی که نمی خواهند از طریق AUX و بلوتوث متصل شوند بسیار کاربردی است. البته بیشتر برندهای معتبر از قبیل هارمن کاردن محصولات خود را با قابلیت فلش خور طراحی می کنند.

·        مشخصات باتری یک شاخص مهم برای انتخاب اسپیکر بلوتوث دار قابل حمل است. اینکه توان باتری چقدر است و چه مدت شارژ می شود خیلی مهم است.

·        به نظر می رسد که کیفیت صدا یکی از اصلی ترین شاخص های انتخاب بهترین اسپیکر باشد. اگر شما همه فاکتورها را در نظر گرفته باشید اما به کیفیت صدا توجه نکنید عملا اسپیکر شما بی استفاده خواهد بود.

·        بیشتر برندهای تولید کننده اسپیکر قابلیت سازگاری با سیستم عامل های مختلف را در محصول خود تعریف می کنند.

·        مقاومت و استحکام اسپیکر، ضد آب بودن، قابلیت شارژ شدن سریع و… برای انتخاب اسپیکرهای قابل حمل فاکتورهای مهمی هستند. از آنجا که به صورت مداوم این تجهیزات را همراه خود جابجا می کنید اگر کیفیت بدنه ضعیف باشد اسپیکر شما بعد از مدتی دچار خط و خش می شود و از ظرافت ظاهری ان کاسته می شود.

 بهترین اسپیکر بلوتوثی با قیمت مناسب

انتخاب اسپیکر بلوتوثی با قیمت مناسب کاملا به نیاز شما بستگی دارد. معمولا فاکتورهای مهمی روی قیمت اسپیکرها تاثیر می گذارند. همیشه گران ترین اسپیکر با نیاز همه افراد همخوانی ندارد. اسپیکرها دارای قابلیت های مختلفی هستند و از مدل های ساده تا تخصصی طراحی شده اند برای اینکه از صرف هزینه های اضافه خودداری کنید بهترین است ویژگی ها و امکانات مدل های مختلف را بشناسید تا بهترین مدل را با قیمت مناسب خریداری کنید.

فاکتورهای زیر روی قیمت انواع اسپیکر بلوتوثی تاثیر می گذارند:

·        حداقل محدوده عملکرد؛

·        میزان حساسیت صدا یا بلندی صدای اسپیکر؛

·        وزن و قابل حمل بودن اسپیکر بلوتوثی؛

·        مقاومت و دوام اسپیکر؛

·        توانایی همگام سازی با آخرین نسخه بلوتوث؛

·        نحوه اتصال و راه های ارتباطی با اسپیکر بلوتوثی؛

·        توان خروجی؛

·        کیفیت صدای اسپیکر؛

·        طول عمر؛

·        نوع باتری؛

·        برند دستگاه.

بهترین اسپیکر بلوتوثی تا 1 میلیون

فاکتور قیمت برای بیشتر افراد هنگام خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی اهمیت زیادی دارد. خرید اسپیکر ارزان به معنی خرید یک محصول بی کیفیت نیست. گاها شما نیازی به صرف هزینه های بالا برای خرید یک اسپیکر معمولی و قابل حمل ندارید و همین که موسیقی را با کیفیت بهتری گوش دهید برایتان کافی است. بهترین اسپیکر که قیمت آن زیر یک میلیون باشد قطعا مدل اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل Think Plus K 3 می باشد. این اسپیکر قیمت زیر یک میلیون دارد. اما با این وجود دارای امکانات و قابلیت های متعددی از قبیل پخش صدا به صورت 360 درجه، بدنه فلزی، بلوتوث نسخه 5، استفاده مداوم تا 6 ساعت و … است. این دستگاه یکی از بهترین اسپیکرهای ارزان می باشد که ظرفیت باتری 1200 آمپر دارد و به مدت 3 ساعت به صورت کامل شارژ می شود.

بهترین اسپیکر بلوتوثی خانگی

پخش موسیقی در محیط خانه لذتی چندین برابر پخش موسیقی در فضای بیرون و فضای عمومی را دارد. اما برای این کار به بهترین اسپیکر بلوتوثی خانگی نیاز دارید. یکی از خوش کیفیت ترین و بهترین برندهای که در زمینه اسپیکرهای خانگی خوش درخشیده است برند هارمن کارن و جی بی ال است. ظاهر و طراحی زیبا، بدنه مقاوم، داشتن ساب ووفر با کیفیت، صدای داینامیک و … از مهمترین ویژگی های اسپیکر های خانگی با کیفیت می باشد.

به طور کلی معمولا اسپیکر های خانگی با وزن سبک طراحی می شوند. یکی از ویژگی های کارآمد اسپیکرهای خانگی قابلیت اتصال با بلوتوث و کابل های AUX می باشد. حتی برخی از مدل های خانگی فلش خور هستند که برای استفاده روزمره بسیار کارآمد هستند.

 بهترین اسپیکر بلوتوثی جی بی ال (jbl)

حتما هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی، نام برند پر آوازه جی بی ال را شنیده اید. کمپانی jbl هر ساله از شاهکارهای بی نظیر خود رونمایی می کند. تنوع در مدل های این اسپیکر باعث شده تا شما بتوانید مدل مناسب خود را برای ورزش و کوهنوردی، منزل و محل کار، پیک نیک های خانگی و دوستانه و… تهیه کنید.

این کمپانی محصولات خود را با امکانات فراوان و با کیفیت و البته مطابق با برترین تکنولوژی ها طراحی کرده است. در مدل های جدید بهبودهای زیادی نسبت به مدل های پیشین دیده می شود و نسخه بلوتوث آن ارتقا پیدا کرده است. با ارتقای نسخه بلوتوث کاربر می تواند اتصالی ایمن و با کیفیت را تجربه کند.

اگر به دنبال کیفیت صدایی بالا هستید قطعا مدل های جی بی ای بهترین گزینه پیش رو هستند. چون شما به خوبی و کاملا طبیعی می توانید تمام نت ها و بیت های موسیقی را گوش کنید.

برند JBL که مخفف نام James Bullough Lansing می باشد در چند سال اخیر سهم زیادی از بازار سیستم های صوتی را به خود اختصاص داده است. جیمز بالو لنسینگ یکی از موفق ترین تولیدکنندگان اسپیکرهای مانیتورینگ نسل جدید، اسپیکرهای حرفه ای و خانگی، سیستم های صوتی اتومبیل، سیستم های دی جی و… است.

رایج ترین و به روزترین مدل های اسپیکر بلوتوثی حال حاضر دنیا شامل:

·        اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310؛

·        اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710؛

·        اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTYBOX 110 هستند.

بهترین برند اسپیکر بلوتوثی

بیشتر افراد برای خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی صرفا روی برند دستگاه تمرکز می کنند. در حقیقت منکر این موضوع نیستم که برندهای شناخته شده و معتبر روی کیفیت محصولات حساسیت زیادی به خرج می دهند. مثلا یکی از پرچمداران طراحی و ساخت اسپیکر بلوتوثی کمپانی جی بی ال JBL است. باتری قدرتمند، ضد آب بودن محصولات، قابلیت حمل آسان، کیفیت بالای صدا و … از ویژگی های اسپیکرهای جی بی ال است که توجه طیف وسیعی از طرفداران را به خود جلب کرده است.

برند با کیفیت بعدی قطعا هارمن کاردن است که بیشتر افراد آن را با قیمت بالای محصولات می شناسند. این برند روی تمامی قسمت های محصول حسابی کار کرده است و همین باعث شده است که قیمت بالای محصولات کاملا منطقی باشد. کیفیت بالای صدا، صدای کاملا داینامیک، ظاهر و طراحی منحصر به فرد، برخورداری از چندین قابلیت اتصال و … تنها بخش کوچکی از ویژگی های محصولات هارمن کاردن است.

برند لنوو هم در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری در سطح جهانی شناخته شده است. این برند خوش قیمت توانسته است در بازه های قیمتی مختلف محصولات با کیفیت و خوبی را عرضه کرده است.

 بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت

اسپیکرهای بلوتوثی متنوع ترین محصولات از نظر قیمت و طراحی هستند. به طوری که برای هر بودجه ای می توان مناسب ترین و بهترین اسپیکر را پیدا کرد. خرید اسپیکر ارزان به معنی انتخاب محصولات بی کیفیت نیست. با در نظر گرفتن یک سری فاکتورهای مهم از قبیل توان و ظرفیت باتری، اندازه و وزن دستگاه، برند دستگاه، قابلیت ها اسپیکر، قابلیت اتصال و … می توان اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت با کیفیت را تهیه کرد.

استیکرهای بلوتوثی ارزان قیمت با سیستم عامل های مختلف سازگاری دارند. از این رو شما می توانید آنها را به گوشی خود متصل کنید و ساعت ها بدون هیچ دغدغه ای موسیقی گوش کنید. بیشتر برندهای شناخته شده از قبیل لنوو، جی بی ال، هارمن کاردن و … مدل های اقتصادی مناسبی را طراحی کرده اند که بیشتر کاربران قدرت خرید آن ها را دارند.

جمع بندی
با اسپیکرهای قدرتمند بلوتوثی می توانید در هر جا و در هر زمانی به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش دهید. مدل های قابل حمل و خانگی این دستگاه با طراحی جمع و جور و مدل های بزرگ با طراحی زیبا و استاندارد عرضه شده اند. این اسپیکرها دارای قیمت مناسب هستند و شما اگر قصد خرید یک محصول منحصر به فرد داشته باشید حتی با کمتر از یک میلیون تومان هم می توانید در سایت نیکالا از برترین برندهای روز دنیا خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *