وبلاگ

اسپیکر از کجا بخرم؟

اسپیکر از کجا بخرم-نیکالا

اسپیکر از کجا بخرم؟ سایت نیکالا پاسخ کاملی به شما خواهد داد که بهترین انتخاب را داشته باشید. برای داشتن یک روز خوب و پر انرژی، می توانید با گوش دادن به یک موسقی لذت بخش روز خود را شروع کنید، چرا که موسیقی نقش پررنگی در زندگی افراد دارد و می تواند ساعتی هرچند کوتاه، تغیر مثبتی در زندگی ما ایجاد کند. امروزه دغدغه بسیاری از افراد که تمایل زیادی به شنیدن صداها و موسیقی‌های لذت بخش همزمان با انجام کارهای روزمره خود هستند، داشتن یک سیستم صوتی مانند اسپیکر پر قدرت و مناسب است، که بتوانند هرجا که بخواهند از آن استفاده کنند. اما مسئله اصلی افراد این است که اسپیکر از کجا بخرم؟ تا با خیال راحت و با آرامش خاطر از آن استفاده کنم. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اسپیکر ها و کاربرد آن ها و اینکه اسپیکر از کجا بخرم؟  آشنا کنیم، تا پایان با ما همراه باشید.

اسپیکر چیست؟

اسپیکر چیست؟-نیکالا

بلندگوها یا اسپیکرها سیستم‌هایی هستند که، قابلیت دارند سیگنال‌های الکتریکی تقویت شده توسط تقویت کننده را تبدیل به ارتعاشات هوا کنند، که توسط انسان قابل شنیدن باشد. در واقع هدف اصلی از طراحی و تولید اسپیکر، توانایی خروج صوت به شکلی است که توسط گوش انسان شنیده شود.

انواع و اقسام اسپیکرها

اسپیکرهای تلویزیون، اسپیکرهای قابل حمل، ، اسپیکرهای کامپیوتری و ….

همانطور که از نامش پیداست از این وسیله، برای پخش صدا یا تقویت صدا در تلویزیون ها استفاده می‌شود. اما جالب است بدانید که تلویزیون‌های سینمای خانگی می‌توانند به صورت مجزا اسپیکر را به آنها وصل کرد برای این نوع سینمای خانواده سه مدل اسپیکر متفاوت در بازار موجود است.

اسپیکرهای قابل حمل

اسپیکرهای قابل حمل-نیکالا

اسپیکر های قابل حمل که به آن ها اسپیکر های بلوتوثی گفته می شود، در اندازه و ابعاد ریز و کوچک طراحی شده است. این سیستم ها باتوجه به ظرفیت باتری که دارند می توانند ساعت ها بدون متصل شدن به پریز برق از آن ها استفاده کرد. خوب است بدانید که این نوع از اسپیکرها را می توان به راحتی به سیستم های صوتی دیگر و بلوتوث گوشی موبایل خود وصل کنید و از موسیقی دلخواه خود لذت ببرید. شاید دغدغه ذهنی شما هم این است که این نوع اسپیکرازکجا بخرم؟ پیشنهاد ما این است حتما یک نگاه به دسته بندی های سایت نیکالا داشته باشید.

اسپیکرهای کامپیوتری

اسپیکرهای کامپیوتری-نیکالا

به نوع دیگری از اسپیکرها اسپیکرهای رایانه ای یا کامپیوتری گفته می شود. در کامپیوتر ها اسیپکرها از یک مبدل و یک تقویت کننده ساده تشکیل شده است. بلندگوها از قدرت بالاتری نسبت به اسپیکرها برخوردار هستند. شایان ذکر است اسپیکر در رایانه در مقایسه با انواع دیگر اسپیکرها ، کوچکتر است. اگر قصد خرید این نوع اسپیکر را برای رایانه خود دارید، نیاز به فضای زیادی نیست، و آن را در ابعاد و شکل های متنوع طراحی و تولید می کنند.

کاربرد اسپیکرها چگونه است؟

کاملاً منطقی است که شما بدانید قبل از اینکه دنبال پاسخ این سوال باشید که اسپیکر از کجا بخرم؟  کاربرد آن چیست؟ و در چه مواردی قابل استفاده است؟ اسپیکرها را می‌توان در موارد بسیار متنوع و متعددی استفاده کرد که به آنها می‌پردازیم.

برای کسانی که دوست دارند موسقی را با صدای بلند گوش دهند و از آن لذت ببرند.

برای اشخاص روشندلی که با توجه کردن به صدا مطالب را متوجه می‌شوند.

برای استفاده کردن در مهمانی‌ها دورهمی‌ها در مجالس عروسی و باشگاه‌های ورزشی و… .

ویژگی های اسپیکر خوب چیست؟

اگر قصد خرید یک اسپیکر خانگی خوب داشته باشید ویژگی های مثل توان خروجی مناسب، باندهای فرکانسی گسترده، و طراحی جذاب و منحصر به فرد قابل توجه است اما اگر تمایل به خرید یک اسپیکر بلوتوثی خوب دارید داشتن ظرفیت بالای باتری، دارا بودن ورودی کارت حافظه، از مشخصات بارز اسپیکر خوب و داشتن حداقل محدوده عملکرد یک اسپیکر عالی مورد توجه است.

مدل های مختلف اسپیکر

مدل های مختلف اسپیکر شامل موارد زیر می شود:

اسپیکر ایستاده

اسپیکر ایستاده-نیکالا

این نوع اسپیکرها  ظاهری منحصر بفرد و جذابی دارند و در ابعاد و اندازه بزرگتری تولید می شوند و انتهای آن ها جوری طراحی شده است که بر روی زمین جای می گیرد. در این نوع از اسپیکرها طول آن ها اغلب بین 90 تا 130 سانتی متر است. از مزیت اسپیکرهای ایستاده نسبت به مدل های دیگر این است که موج زیاد تری تولید می کنند و بخاطر این کاربر پسند تر است.  در نتیجه بخاطر اینکه نوع سیستم ها دارای صدای رسا و بلندی هستند برای مکان های بزرگ و جا دار بسیار مناسب می باشند. شایان ذکر است که حتما بخاطر استریو و فراگیر بودن آن ها باید به صورت جفتی خریداری شوند.

اسپیکر سقفی

همان طور که از نامشان پیداست، این نوع اسپیکر ها در سقف ها به کار می روند و از خصوصیت بسیار مثبتشان که آن ها را محبوب کرده این است که نیاز به مکان ندارند و به راحتی در سقف استفاده می شوند و صدا از بالای سر شنیده می شود.

خرید اسپیکر ارزان از نیکالا

اگر تمایل به خرید بهترین مدل اسپیکر دارید و تنوع زیاد اسپیکرهای موجود در بازار شما را کلافه و سر درگم کرده است و سوالتان این است که از کجا اسپیکر بخرم؟ پاسخ ما این است که  سایت نیکالا برای کمک به شما شهروندان عزیز توانسته بهترین و بروز ترین برندهای  اسپیکر های موجود در بازار را برای شما گرداوری کند و در سایت قرار دهد شما می توانید با خیال راحت و آرامش خاطر از سایت نیکالا خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *