وبلاگ

ویژگی های اسپیکر خوب

ویژگی های اسپیکر خوب-نیکالا

ویژگی های اسپیکر خوب کدامند؟ کدام اسپیکرها برای استفاده خانگی و به صورت روزمره مناسب هستند؟ شما وقتی نیاز خود را بشناسید قطعا به جواب این پرسش پی خواهید برد که اسپیکر با چه قابلیت هایی برای شما مناسب است.

شناخت ویژگی های اسپیکرهای خوب و شناخته شده در بازار شما را به سمت محصولات جدید و با کیفیت راهنمایی می کند. این روزها دیگر کسی تمایلی به خرید گجت های قدیمی ندارد و بیشتر افراد سمت محصولات با کیفیت و حرفه ای هستند.

فاکتورهای مهمی وجود دارند که روی انتخاب تاثیر می گذارند اما ظرفیت و کیفیت صدای اسپیکر برای هر کاربری اهمیت دارد.

اسپیکرهایی که برای استفاده خانگی طراحی می شوند از یک سری قابلیت های ویژه و منحصر به فرد برخوردارند که باعث شده استفاده از این محصول به طرز قابل توجهی بالا رود.

البته سهولت استفاده از این گجت ها هم مورد دیگری است که به محبوبیت اسپیکرها اضافه کرده است. شما با داشتن یک اسپیکر با کیفیت نیازی به پخش کننده های موسیقی سنگین با حجم زیاد ندارید و هر جا که دلتان بخواهد موسیقی خود را پلی می کنید و از کیفیت صدای آن لذت می برید. پس هر چه سیستم قدیمی دارید جمع کنید و با یک اسپیکر مناسب به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید.

مشخصات اسپیکر خانگی خوب

مشخصات اسپیکر خانگی خوب-نیکالا

ویژگی های اسپیکر خوب در مدل های مختلف متفاوت است. در واقع هر دستگاهی با یک سری مشخصات خاص تعریف شده که این مشخصات روی کارایی و کیفیت دستگاه تاثیر می گذارند. اسپیکرهایی که برای استفاده خانگی طراحی می شوند ظاهر زیبا و بزرگتری نسبت به اسپیکرهای قابل حمل دارند.

مطمئنا هر چه کیفیت اسپیکر و قابلیت های آن بهتر و بیشتر باشد روی رضایت استفاده کننده هم تاثیر زیادی دارد.

داشتن یک پلیر خوب این روزها برای هر خانه ای یک ضرورت است. اما هر اسپیکری را نمی توان برای فضای خانه استفاده کرد. اسپیکر های خانگی باید دارای مشخصات زیر باشند:

بلندی صدای اسپیکر

یک اسپیکر خانگی خوب باید از میزان صدای خوبی برخوردار باشد. میزان بلندی صدای اسپیکر به توان خروجی دستگاه بستگی دارد. هر چه توان دستگاه بیشتر باشد صدایی خروجی از اسپیکر هم بیشتر است و برای محیط های بزرگ کاربردی تر است.

این ویژگی یکی از فاکتورهای اصلی در خرید اسپیکر است که حتما باید متناسب با متراژ محیط انتخاب شود. توان خروجی اسپیکرها روی آن ها تعبیه شده و شما قبل از خرید می توانید از میزان صدای خروجی آن اطلاع پیدا کنید.

قدرت اسپیکر

قدرت اسپیکر مشخصه دیگری است که برای همه افراد حین خرید اسپیکر خانگی خوب اهمیت پیدا می کند. در اصل قدرت دستگاه با توجه به سلایق شما تعیین می شود. برخی از افراد به موسیقی های با پایه بیس علاقه دارند و یا اسپیکر را برای ورزش خانگی تهیه می کنند، از این رو لازم است که اسپیکر با قدرت بالا تهیه کنند.

سپیکر هایی که قدرت بیشتری دارند لذت گوش دادن موسیقی با آن ها هم بیشتر است. بر روی اسپیکرها میزان بیس صدای اسپیکر در بازه فرکانسی مشخصی نشان داده می شود.

نحوه برقراری اتصال

این روزها چیزی که بیشتر از همه برای خرید اسپیکر مهم است نحوه اتصال است. برقراری اتصال به روش های متعدد یک برتری برای اسپیکر محسوب می شود. اسپیکرهای امروزی قابلیت اتصال پلتفرم های مختلف از قبیل بلوتوث، کابل و… را دارند.

شما بدون هیچ محدودیتی می توانید موسیقی را در گوشی خود پلی کنید و آن را از اسپیکر خانگی گوش دهید. در هنگام خرید اسپیکرهایی را انتخاب کنید که راه های مختلفی برای اتصال داشته باشند تا شما به راحتی بتوانید اتصالی ایمن و بدون قطعی را تجربه کنید.

قدرت باتری اسپیکر

داشتن باتری قدرتمند برای اسپیکر یک مزیت محسوب می شود. اسپیکرهایی که توانایی نگهداری شارژ به صورت طولانی مدت را دارند همیشه گزینه جذابی برای کاربران هستند. چون هیچکس دوست ندارد وسط شنیدن موسیقی مورد علاقه اش با کاهش شارژ و قطع ناگهانی موسیقی مواجه شود.

اسپیکرهای شناخته شده از برندهای جی بی ال، شیائومی، لنوو و… از قدرت باتری خوبی برخوردارند. با خرید محصولی مناسب از برندهای معتبر می توانید از کیفیت باتری مطمئن شوید و با لذت بیشتری به موسیقی گوش دهید.

معرفی بهترین مدل های اسپیکر خوب

معرفی بهترین مدل های اسپیکر خوب-نیکالا

ویژگی های اسپیکر خوب را می توانید در مدل های شناخته شده پیدا کنید. برای خرید اسپیکر ارزان می توانید به جای کلیک کردن روی برندهای گران قیمت روی محصولات خوش قیمت و با کیفیت تمرکز کنید.

این روزها بیشتر برندهای شناخته شده از قبیل لنوو، جی بی ال، هارمن کاردن، شیائومی و… محصولات پیشرفته و خوب را با قیمت مناسبی روانه بازار کرده اند که از لحاظ کیفیت و کارایی هیچ کم و کسری ندارند. در زیر به چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین اسپیکرهای روز دنیا اشاره می کنیم:

اسپیکرهای باکیفیت هارمن کاردن

برند هارمن کاردن در زمینه تولید اسپیکرهای خوب و مدرن در سطح جهانی شناخته شده است. این برند خوش نام توانسته از طراحی لوکس و خلاقانه ای برای محصولات خود بهره ببرد. دیگر شما با اسپیکرهای استوانه ای یا ستونی مواجه نیستید بلکه اسپیکرهای مدل Onyx Studio 7 و Aura Studio 3 از طراحی متفاوت و زیبایی برخوردارند. مهم ترین ویژگی هایی که به برتری اسپیکرهای هارمن کاردن کمک کرده است عبارتند از:

  • کیفیت صدای بالا؛
  • مجهز به ساب ووفر؛
  • امکان اتصال با سیم و بی سیم؛
  • طراحی زیبا و خلاقانه؛
  • توان بالای دستگاه و خروجی صدای به مراتب بهتر؛
  • قیمت مناسب؛
  • ماندگاری و طول عمر بالا؛
  • قابلیت نگهداری شارژ بالا.

اسپیکرهای خانگی پرطرفدار و متنوع جی بی ال

اسپیکرهای پرتابل جی بی ال برای همه ی دوستداران موسیقی و گجت های صوتی و تصویری شناخته شده هستند.

این برند خوشنام آمریکایی مدل های متنوعی از اسپیکرهای قابل حمل خود را با استانداردهای روز دنیا طراحی کرده است.

محصولات این برند به قدری متنوع هستند که هر سبک و سلیقه ای به راحتی می تواند مدل مناسب خود را پیدا کند.

جی بی ال برخی از دستگاه های خود را کاملا هوشمند طراحی کرده است و مدل هایی را به صورت ضد آب تولید کرده است.

چه برای استفاده خانگی و چه بیرون از خانه می توانید اسپیکر جی بی ال پرتابل را داشته باشید. این اسپیکرها قابلیت نگهداری شارژ بالا را دارند و ساعت ها بدون افت کیفیت کار می کنند.

از مهم ترین ویژگی های اسپیکرهای این برند می توان به تجهیز شدن اسپیکرها به فناوری ها و تکنولوژی روز دنیا، قیمت و کیفیت مناسب دستگاه، دوام طولانی مدت، تجربه کاربری راحت، خروجی صدای با کیفیت، پشتیبانی از فایل های صوتی مختلف، اتصال بی سیم و باسیم و… اشاره کرد. پر فروش ترین و بهترین مدل های اسپیکرهای جی بی ال عبارتند از:

اسپیکرهای قابل حمل برند شیائومی

اسپیکرهای قابل حمل شیائومی در تمامی مدل ها حرفی برای گفتن دارند. اگر تجربه استفاده از نسل های جدید این اسپیکرها را داشته باشید خواهید دید که این مدل ها مجهز به برترین تکنولوژی های روز دنیا هستند.

برند شیائومی محصولاتی با طراحی خلاقانه تولید کرده است به طوری که در محیط خانه، محل کار، کمپینگ و… می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد.

اسپیکرهای شیائومی در مدل ها و قیمت های مناسبی عرضه شده اند که می توانید در سایت نیکالا محصولات اورجینال را تهیه کنید.

از مهم ترین ویژگی های محصولات برند شیائومی می توان به طراحی مینیمال و پرتابل، کیفیت صدای رسا و جذاب، طول عمر بالای دستگاه، استفاده از متریال های با کیفیت در ساخت، کیفیت صدای بالا، باتری خوب با قابلیت نگهداری شارژ زیاد، پشتیبانی از روش های اتصال بی سیم و با سیم، ضد آب بودن و قیمت مناسب اشاره کرد.

بررسی اسپیکر خوب و حرفه ای

با بررسی ویژگی های اسپیکر خوب می توانید محصولات با کیفیت و حرفه ای را شناسایی کنید. جای خالی یک اسپیکر خوب و حرفه ای برای زمانی که مهمانی یا دورهمی دارید به وضوح حس می شود. البته افراد زیادی هم هستند که در خلوت خود موسیقی گوش می دهند و از آن لذت می برند.

پس در هر صورت داشتن یک اسپیکر قدرتمند برای هر خانه ای لازم است. اسپیکرهای حرفه ای صدای واضح و قدرتمند دارند و در محیط های شلوغ هم صدا کاملا واضح است و گم نمی شود.

این اسپیکرها به نحوی طراحی شده اند که از چندین روش اتصال مختلف پشتیبانی می کنند و شما در هر محیط با هر پلتفرمی می توانید متصل شوید و موسیقی دلخواه خود را پلی کنید.

اسپیکرهای خوب و حرفه ای از بخش های مختلفی از قبیل ساب ووفر، توییتر و آمپلی فایر تشکیل شده اند. این سه بخش به ترتیب با پشتیبانی از صدای باس، تریبل و میانی باعث می شوند تا صدای پخش شده از اسپیکر خوب و هماهنگ باشد.

در برخی از مدل های اسپیکر خانگی بخش ساب ووفر و توییتر به صورت جداگانه هستند اما در برخی دیگر روی خود اسپیکر تعبیه شده اند.

اسپیکرهایی که به صورت حرفه ای برای استفاده خانگی طراحی می شوند دارای انواع مختلفی هستند که مدل مناسب حتما باید متناسب با فضا و انتظار کاربر انتخاب شود.

جمع بندی

اسپیکرها در برند و ویژگی های متفاوتی در بازار عرضه شده اند که شما می توانید بر حسب نیازتان مدل مناسب را خریداری کنید.

ویژگی های اسپیکر خوب همانطور که عنوان کردیم داشتن باتری خوب با قابلیت نگهداری شارژ بالا، قیمت مناسب، کیفیت صدای خوب، پشتیبانی از روش های اتصال بی سیم و با سیم و… است. در سایت نیکالا مجموعه ای از بهترین اسپیکرهای روز دنیا با قیمت مناسب عرضه شده تا کاربران در تمام نقاط ایران بتوانند بهترین گجت خود را به صورت آنلاین و از مرجعی مطمئن تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *